zondag 23 november 2014

9de en 10de hoofdstuk

"NEGENDE HOOFDSTUK: QUINTET". In dit hoofdstuk, geraakt Nami en Gan Forr uit de buik van de reuzen anaconda dankzij de waver van Nami. Aisa en Luffy blijven achter in de buik van de anaconda. Op het onderste eiland , waar Zoro en Wiper zijn beland doordat Eneru de bovenste ruïnes heeft geëxplodeerd, ontmoeten ze Eneru die met Robin aan het praten was. Gan Forr, Nami en de anaconda vallen ook op het onderste eiland. Wiper en de anaconda zijn zo verbaasd omdat ze eindelijk de stad van hun voorouders hebben teruggevonden. Wiper wil wraak nemen tegen Eneru omdat die zijn stam heeft gekwetst. Wanneer ik dit had gelezen, was ik heel enthousiast om het volgende hoofdstuk te lezen. Ik verwacht veel actie in het volgende hoofdstuk.

 Wiper klaar om tegen Eneru te vechten
 Nami op haar Waver

"TIENDE HOOFDSTUK:ORATORIO". Eindelijk actie in dit hoofdstuk! Eneru toont zijn echte gevechtstalenten. Gan Forr die Eneru probeert door te boren met zijn lans. Eneru ontwijkt het en geeft een elektrische schok van 20 miljoen volt aan Gan Forr. Hij zal niet meer opstaan. Robin die probeert iets te onderhandelen maar dat werkte op de zenuwen van Eneru. Eneru elektrocuteerde haar. Ik vond dat een goed begin aan de strijd tegen Eneru maar ik vind dat hij Robin niet mocht elektrocuteren. Die "God" is meedogenloos, zelfs met de meisjes.
 Gan Forr,Wiper, Zoro en Robin tegen Eneru.

Gan Forr en Robin kunnen niks tegen de elektrische krachten van Eneru.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten